بالکن شیشه ای و سقف متحرک

در این وبلاگ به معرفی انواع مختلف بالکن های شیشه ای ، شیشه های بالکنی ، شیشه های تاشو و سقف های متحرک، سقف های شیشه ای می پردازیم

بالکن شیشه ای و سقف متحرک

در این وبلاگ به معرفی انواع مختلف بالکن های شیشه ای ، شیشه های بالکنی ، شیشه های تاشو و سقف های متحرک، سقف های شیشه ای می پردازیم

اتاقک شیشه ای پیش ساخته

اتاقک شیشه ای پیش ساخته

OOD یک ساختمان پیش ساخته پر زرق و برق است که هیچ محدودیتی برای مشاهده ستارگان در شب برای شما ایجاد نمی‌کند! این خانه کوچک پیش ساخته و براق از شیشه های آینه ای پوشانده شده که تمام نمای بیرونی آن را در برمیگیرد و تمام وسایل اولیه زندگی را به یک مساحت ۱۸ متر مربع جمع می کند. ÖÖD به طور عمده برای استفاده به عنوان اتاق های پاپ آپ طراحی شده است و بطور فزاینده ای در حال توسعه است.

خانه های OOD طراحی شده و ساخته شده در استونی، به طور خاص برای استفاده از هتل و اقامت در تعطیلات طراحی شده است. این اتاقک شیشه ای پیش ساخته برای نصب آسان در هر نقطه در استونی بدون نیاز به مجوز ساختمانی امکان پذیر است. هر واحد دارای دو تا سه نفر می باشد و می تواند به صورت یکپارچه به مناظر شهری و روستایی تبدیل شود.


http://jtr.ir/%D8%A7%D8%AA%D8%A7%D9%82%DA%A9-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%87/

بالکن شیشه ای جام تراس

بالکن شیشه‌ای جام تراس پارس

در قالب شرکت مهندسی با مسئولیت محدود و با مالکیت خصوصی در سال ۱۳۸۷ آغاز به کارکرد و در بدو حرکت خود با ثبت نام در اداره ثبت شرکت‌ها به شماره ۳۵۷۷۳۰ و اخذ مجوز از وزارت صنایع و معادن و نیز ثبت نام در نظام ارزش افزوده، پیش نیازهای حرکتی بزرگ را برای رسیدن به اهداف بلند مرتبه خود فراهم نمود.

ارائه خدمات پس از فروش، بکارگیری تیم های نصب متخصص، شبکه امور نمایندگان، بیشترین تعداد پروژه شیشه های ساختمانی در سراسر کشور، ارائه ۲ سال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش، ارائه محصولات از شرکت های بنام کشورهای ترکیه و آلمان از مهمترین ویژگی های منحصربفرد جام تراس است.


جام تراس تاکنون بیش از 1000 پروژه مختلف را مهندسی و اجرا کرده است.

شرکت مهندسی جام تراس، متشکل از دپارتمان های مدیریت، مشاوره فنی و ارتباط با مشتری، طراحی مهندسی، اجرا و نصب، پشتیبانی پروژه ها و تحقیق و توسعه با بیش از 7 سال سابقه درخشان، در زمینه های زیر خدمات خود را ارائه می نماید.


http://jtr.ir/

بالکن شیشه ای در تهران

در کلان شهرهایی مانند تهران که همواره ترافیک، آلودگی، سر و صدا از مهم ترین دغدغه های شهروندان تهرانی است و از طرفی دیگر تلاش برای زندگی رد خانه  هایی که تا حد امکان از تمام فضاها به درستی استفاده شده است، و همه ی فضا ها بشدت بهینه شده باشند، استفاده از بالکن ها بعنوان قسمتی از خانه مرزی بین داخل و بیرون خانه است، در صورتی که بتوان راه حلی برای تبدیل راحت بالکن به فضایی باز و یا فضایی امن و سرپوشیده پیدا کرد. بالکن شیشه ای راه حلی است که جام تراس آن را در تهران معرفی و بصورت عمده تولید و عرضه کرده است.

 

در سالهای اخیر بخصوص در فصول سرد سال شاهد آلودگی شدید هوا در تهران بوده ایم، در صورت عایق کردن بالکن درصد قابل توجه ای از آلبودگی های هوا و صوتی را میتوان از بین برد. جام تراس از فعالان عرصه بالکن شیشه ای در تهرانآماده ارائه خدمات ویژه و صادقانه به شما می باشد.

پوشاندن بالکن با طلق

پوشاندن بالکن با طلق

همواره با آغاز فصل سرما در کشورمان شاهد استفاده از طلق برای پوشاندن بالکن ساختمان ها توسط عده ای از شهروندان هستیم، در حالی که با توسعه صنعت شیشه و پروفیل جام تراس هم جهت و هم راستا با صنعت جهانی تکنولوژی شیشه ی بالکنی را مورد استفاده قرار داده، شیشه بالکنی محافظ مطمئن و شیشه بالکن برای خانه شماست.

در زیر تصاویری از پروژه های بالکن شیشه ای اجرا شده توسط جام تراس را می‌بینید.

استفاده از طلق همواره مشکلات مربوط به خود را داشته است از ظاهر نامناسب، کیفیت بد عایق و مشکلات دیگری که با جریان باد بوجود می آید.

۱۵ درصد تخفیف زمستانی بالکن های شیشه ای

همزمان با رسیدن زمستان و آغاز فصل سرما استقبال از سیستم های شیشه بالکنی نیز بیشتر خواهد شد، عایق خوب در برابر سرما و گرد و غبار از مهم ترین ویژگی های بالکن شیشه ای است، افزودن بالکن به فضای مفید درون خانه نیز از جذابیت این محصول است که در صفحه بالکن شیشه ای در مورد آن به تفصیل صحبت شده است. جام تراس نیز بر اساس جلب رضایت شما مشتریان محترم، در صدد ایجاد جشنواره زمستانی با تخفیف ۱۵ درصد شده است.