بالکن شیشه ای و سقف متحرک

در این وبلاگ به معرفی انواع مختلف بالکن های شیشه ای ، شیشه های بالکنی ، شیشه های تاشو و سقف های متحرک، سقف های شیشه ای می پردازیم

بالکن شیشه ای و سقف متحرک

در این وبلاگ به معرفی انواع مختلف بالکن های شیشه ای ، شیشه های بالکنی ، شیشه های تاشو و سقف های متحرک، سقف های شیشه ای می پردازیم

تصاویری از سیستم های درب کشویی


در طراحی داخلی مدرن داشتن فضاهای باز و آزاد یک مزیت عمده بحساب میاد. داشتن یک فضای راحت و متناسب با نیاز مشتری با استفاده از سیستم کشویی به راحتی امکان‌پذیر است. سیستم های کشویی جام تراس باعث ایجاد حس سبکی، شفافیت، عملکرد و هماهنگی متناسب با هر محیطی را می‌شود.
شرکت فنی و مهندسی جام تراس از شما دعوت بعمل میاورد تا با حضور در دفتر این مجموعه از این سری محصولات شیشه کشویی دیدن فرمایید.

 

در زیر مجموعه ای از تصاویر سیستم های کشویی را میتوانید مشاهده کنید.

صرفه جویی در مصرف انرژی با استفاده از بالکن های شیشه ای

صرفه جویی در مصرف انرژی با استفاده از بالکن های شیشه ای



صرفه جویی تا ۱۰٫۷٪ و به طور متوسط ​​تا ۵٫۹٪ در مصرف انرژی گرمایی ساختمان مسکونی، این نتایجی است که توسط Kimmo Hilliaho در مطالعه خود در مورد اثرات انرژی ارزان قیمت در سال ۲۰۱۰ بدست آمده است.

این تحقیق در فنلاند انجام شده و محاسبات مرجع در آن از تحقیقات آلمان تکمیل شده است. مصرف انرژی گرمایی در حالی که از بالکن های شیشه ای استفاده شده و در مقایسه با حالت بدون شیشه با استفاده از اندازه گیری های میدانی و شبیه سازی کامپیوتری انجام می‌شود. علاوه بر این، مشخص شد که نوع بالکن، سایر عایق حرارتی و جهت گیری بر روی بالکن های شیشه ای تاثیر می گذارد.

نتایج نشان می دهد که عبور هوا از یک بالکن شیشه ای به طور مستقیم موجب صرفه جویی در انرژی می شود. در بهترین حالت، بالکن های شیشه ای به عنوان عایق های بادوام و کارآمد عمل می کنند، که باعث می شود ساکنین خانه در مجاورت بالکن هایشان دمای متعادلی را تا تجربه کنند و این اجازهرا خواهند داشت تابراحتب در مصر انرژی صرفه جویی کنند و آسایش زندگی خود را افزایش دهند.

شیشه های بالکنی محفوظ (با دیوار در هر دو طرف) اغلب در مصرف انرژی کارآمد تر از شیشه های بالکنی پیشانی (L- یا U-shaped) است. ذخیره انرژی برای بالکن های جنوبی کمی بالاتر از بالکن هایی است که در جهت دیگر قرار دارند. با این حال، صرفه جویی های به دست آمده از هر دو نوع قابل توجه است. سایر بازرسی ها نشان داد که اندازه شکاف بین شیشه های دوجداره تاثیر زیادی در صرفه جویی در انرژی ندارد و بیشتر اهمیت در استفاده ساکنین از شیشه های دوجداره است.

با توجه به اینکه در فنلاند توجه به مصرف انرژی از لحاظ اقتصادی اهمیت بالایی دارد بهترین روش استفاده از بالکن شیشه ای بر اساس اقلیم این کشور به اینصورت می باشد: پانل های شیشه ای باید در زمستان بسته و در تابستان باز شوند. با این حال، دستورالعمل های دقیق برای به حداکثر رساندن صرفه جویی موجود هستند.

نگهداری ساختمان در شرایط خوب و هزینه های مدیریتی در سطح معقول تأثیر مستقیم بر هزینه های مسکن و رضایت ساکنین دارد. علاوه بر راحتی زندگی، سیستم های بالکن شیشه ای در درجه اول به طور صحیح، ساکنان و صاحبان آپارتمان را از مزایای مالی خاص بهره مند می‌کند.


http://jtr.ir/%D8%B5%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%AC%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D8%B1%DA%98%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%D9%84%DA%A9%D9%86-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C/

خانه ای از چوب و شیشه

شفافیت و صمیمیت هدف طراحی این معمار مشهور Kengo Kuma برای این خانه مدرن بوده است. Keuka Studios برای ساخت نمای این ساختمان از ترکیب شیشه های بالکنی و  چوب استفاده کرده است که با هدف طراحی در تضاد نباشد.

خانه ای از چوب و شیشه

 

موقعیت ویزه این خانه که در دل طبیعت واقع شده و نیاز ساکنان خانه به چشم انداز مناسب طراح را به فکر استفاده از بالکن شیشه ای انداخته است، از طرفی استفاده از چوب برای یک تلفیق مناسب با طبیعت انتخاب هوشمندانه ای بنظر می‌رسد. 

کشور: ایالات متحده


http://jtr.ir/%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%DA%86%D9%88%D8%A8-%D9%88-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87/