بالکن شیشه ای و سقف متحرک

در این وبلاگ به معرفی انواع مختلف بالکن های شیشه ای ، شیشه های بالکنی ، شیشه های تاشو و سقف های متحرک، سقف های شیشه ای می پردازیم

بالکن شیشه ای و سقف متحرک

در این وبلاگ به معرفی انواع مختلف بالکن های شیشه ای ، شیشه های بالکنی ، شیشه های تاشو و سقف های متحرک، سقف های شیشه ای می پردازیم

بالکن شیشه ای

بالکن شیشه ای

این سیستم بیشتر به عنوان پوشش بالکن ها و تراس ها بوده و از پرمصرف ترین محصولات شرکت می باشد. در این سیستم یک ریل آلومینیومی در سقف و یک ریل در کف اجرا شده و فضای بازشو تراس به تعدادی پانل شیشه ای متحرک تقسیم می شود. پروفیل ها و یراق آلات مصرفی در این سیستم همگی وارداتی بوده و محصول بهترین کمپانی کشور ترکیه (آساژ) می‌باشد. همچنین کلیه شیشه ها با ضخامت ۸ میلی‌متر از نوع سکوریت (نشکن) ایرانی می باشند. در این سیستم پانل اول ثابت بوده و بصورت درب باز و بسته می شود و بقیه پانل ها به ترتیب و تک تک در مسیر ریل حرکت کرده و در محل درب از مسیر ریل خارج و عمود بر مسیر حرکتی خود در کنار درب قرار می گیرند.

مزایای بالکن شیشه‌ای جام تراس

  • نمای یکدست شیشه ای جهت فضای پروژه به هر طولی که باشد بدون هیچ ستون یا مانع دید.
  • جام تراس بالکنی این امکان را برای بهره بردار مهیا می کند که در فصول مناسب سال سیستم را به راحتی باز کرده و از هوای آزاد بهره مند گردد.
  • به واسطه بسته شدن فضا با شیشه های متحرک جام تراس، مسیر ورود پرندگان، گرد و غبار، حشرات موذی و حتی نزولات جوی به فضای داخلی مسدود می شود.
  • شیشه های جام تراس بالکنی به دلیل متحرک بودن و جمع شدن در یک سمت به راحتی قابل شستشو می باشند.

سایر خصوصیات بالکن شیشه‌ای بالکنی

  • وسعت بخشیدن و استفاده بهینه از محیط
  • سهولت در نظافت شیشه ها
  • مانع نفوذ برف و باران و گرد و غبار
  • جلوگیری از ورود و لانه گذاری پرندگان و حشرات
  • ایجاد محلی ایده آل برای پرورش گل و گیاهان
  • قابل اجرا در هر شکلی از بالکن(قوسی،چند ضلعی و …)
  • جام تراس بالکنی با حداکثر ارتفاع ۲/۸۰ متر و حداکثر عرض ۶۵ سانتی متر برای هر پانل قابل اجرا است.
  • این سیستم در هر شکل هندسی اعم از گرد، سهمی، زاویه دار و یا هر شکل دیگر قابل اجرا می باشد.
  • بالکن شیشه ای ۷۰% عایق صوت و ۶۵% عایق حرارت است.
  • شیشه ها توسط نوار H شکل یا جوینت پلاستیکی که از بهترین مواد مدیکال ساخته می شود در همدیگر قفل می شوند و هیچ درزی بین آنها باقی نمی ماند.

نمای داخلی بالکن شیشه ای

 

همچنین سیستم بالکن شیشه ای بیشتر به عنوان پوشش بالکن ها بوده و با توجه به بازو بسته شدن شیشه ها بصورت آکاردئونی می توان از فضاهای بلاستفاده بالکن ها استفاده بهینه نمود. در سیستم بالکن شیشه ای یک ریل آلومینیومی در کف و یک ریل در سقف اجرا شده و مابقی فضا به تعدادی پانل شیشه ای متحرک تقسیم می شود بگونه ای که پانل اول ثابت بوده و بصورت درب باز و بسته می شود و بقیه پانل ها به ترتیب در مسیر ریل حرکت کرده و عمود بر مسیر حرکتی خود در محل درب از مسیر ریل خارج شده و در کنار درب قرار می گیرند.

در این سیستم شیشه ها از جنس سکوریت با ضخامت ۸ میلی متر می باشند، پروفیل ها از جنس آلومینیوم و یراق آلات کاملا فلزی و ضد زنگ می باشند.

در این راستا شرکت مهندسی جام تراس پارس به عنوان اولین طراح و مجری سیستم های متحرک بالکن شیشه ای بصورت تخصصی از مرحله مشاوره، بررسی،طراحی و مهندسی تا پیاده سازی و اجرا تا کنون موفق به اجرای بیش از هزار پروژه موفق در سراسر کشور گردیده است.

شیشه بالکن (glass balcony) محصولی درخور توجه

 

بالکن-شیشه-ای-آپارتمان

بالکن-شیشه-ای-آپارتمان

 

بالکن شیشه ای وسعت بخشیدن و استفاده بهینه از محیط

با توجه به پیشرفت روز افزون زندگی شهری،

بالکن شیشه ای

مدرن ترین گزینه برای مکانیزه کردن ساختمان و استفاده بهینه از تمامی فضاها محسوب می گردد.

سیستم بالکن شیشه ای بیشتر به عنوان پوشش بالکن ها بوده و با توجه به بازو بسته شدن شیشه ها بصورت آکاردئونی می توان از فضاهای بلاستفاده بالکن ها استفاده بهینه نمود.

در سیستم بالکن شیشه ای یک ریل آلومینیومی در کف و یک ریل در سقف اجرا شده و مابقی فضا به تعدادی پانل شیشه ای متحرک تقسیم می شود بگونه ای که پانل اول ثابت بوده و بصورت درب باز و بسته می شود و بقیه پانل ها به ترتیب در مسیر ریل حرکت کرده و عمود بر مسیر حرکتی خود در محل درب از مسیر ریل خارج شده و در کنار درب قرار می گیرند.

http://jtr.ir/balcony/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.