بالکن شیشه ای و سقف متحرک

در این وبلاگ به معرفی انواع مختلف بالکن های شیشه ای ، شیشه های بالکنی ، شیشه های تاشو و سقف های متحرک، سقف های شیشه ای می پردازیم

بالکن شیشه ای و سقف متحرک

در این وبلاگ به معرفی انواع مختلف بالکن های شیشه ای ، شیشه های بالکنی ، شیشه های تاشو و سقف های متحرک، سقف های شیشه ای می پردازیم

پارتیشن شیشه ای

سیستم دیوارهای شیشه ای داخلی (پارتیشن شیشه ای)


سیستم پارتیشن های شیشه ای  مزایای استفاده از شیشه را به محل کار شما می آورد ، به عنوان مثال : شفافیت، نور طبیعی روز، تطبیق پذیری با هر شرایطی، صرفه جویی در فضا، و هزینه ی پایین تر نسبت به امکانات مشابه. این پارتیشن ها ی شیشه ای در انواع طرحهای مینیمالیستی صاف صیقلی و یا مات و نیمه شفاف به طراحان داخلی این امکان را میدهند که با توجه به نیازهایشان بهترین انتخاب ممکن را داشته باشند.


پارتیشن شیشه ای به همراه درب های کشویی


پارتیشن شیشه ای هنگامی که همراه با درب های شیشه ای کشویی بدون فریم به کار برده میشوند، در کنار افزایش وسعت دید به محیط داخلی جلوه ای ساده و در عین حال بسیار شیک و بی نقص میدهند. این سیستم مخصوصا در مکانهایی که محدودیت فضا وجود دارد بیشتر خودنمایی میکند. یک عدد ریل براق آلومینیومی بالایی و شیار راهنمای بسیار باریک پایینی امکان لغزش بسیار نرم و روان پنلهای شیشه ای را فراهم میکند.


پارتیشن شیشه ای به همراه درب چرخان


این سیستم مزایای زیبایی شناسی استفاده از پارتیشن شیشه ای را در کنار فواید شیشه های فریم دار با هم دارد. به کار بردن کانالهای فلزی در سقف، کف و دیوار بدون مختل کردن محدوده ی دید انتقال صدا را از بین میبرد. پارتیشن های شیشه ای با فریم همچنین سطوع غیر هم سطح و غیر تراز را که با عث دشواری در نصب میشوند همسطح میکند.


منبع:جام تراس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.